Tämä siis on ensimmäinen blogini, jota olen kaavaillut jot pitkään, mutta se on sitte aina vaan jäänyt. Ja tuossa äsken enkkua lueskellessani tarvistsin tauon ja siitä se sitten lähti. 

Siiis, tässä on nyt perus asioita minusta. 
Asun siis Keski-Suomessa, eräässa saaressa keskellä peltoja ja metsiä. Jyväskylään matkaa n. 50 km.
Olen siis 17 vuotias ja täytän ensi kuussa 18 (jeejee!). Täysi ikäisyyden kynnyksellä siis eletään. 
Tykkään mahottomasti kuvailla, mutta mulla ei oo järkkäriä, vaan meen mun vanhalla digikameralla. 
Joo, ulkonäöstä sen verran että oon aika lyhyt. Siitä oon saanu kuulla mun koko ikäni. Oikeesti :D Oon vähän yli 150 cm pitkä, enkä tästä luultavammin enää kasva. Muodikkaasti taskukokoa...
En osaa soittaa mitään soitinta, koska pieneä jätin pianotunnit kesken.. Ukko Nooa kyllä taittuu :D Mutta on mulla jonkin näkönen taito olemassa ja se on piirtäminen. Oon tällä hetkellä sorittamassa koulussa kuvisdiplomia, joka on aika isotöinen :) Mulla on ajatus hakee keväällä graafiseks suunnittelijaks. Jyväskylässä aattelin kattoo vuoden verran, että onko se mun juttu. Jos on, meen muualle opiskelemaan sitä, ja jos ei niin meen sitte valokuvaus puolelle. Ainahan noita suunnitelmia on, mutta ne aina muuttuu. Tulevaisuus on arvaamaton.. 
Ja en aatellu tänne joka päivä kirjottaa.. Sillon ku kerkee ja on viitsimystä (: