Tässä voisin vaikka päivitellä vähän vanhoja juttuja, mitä on tapahtunu. Voisin alottaa mun Wanhojen tansseista. :) Semmonen prinsessa päivä parhaimmillan. Olin meidän wanhoissa koristelun päävastaava, eli koristelun onnistuminen oli periaatteessa mun vastuulla.. 
Tässä on kuva mun mekosta. Hankin sen mittatilaustyönä, mutta siinä oli paljon vielä korjattavaa.. Helma melkein 20 cm. liian pitkä ja yläosa liian iso.. Meinas tippua päältä.. Mutta korjailun jälkeen olin tyytyväinen tulokseen ja se oli meilestäni ihana :) Joo, ja siinäpä samalla kuva musta.


Ja niin me oltiin sitte koulun vanhimpia. (Wuhuu!)
Koulu oli ja meni kevällä normaalisti kesälomaa oottaen. Kesäloman alussa parin kaverin kanssa suunnistettiin Sonisphere festivaaileille Helsinkiin kattomaan Metallicaa :) 



Kesä oli täydellinen! Vaikka sadetta ois saanu vähemmän olla. Heinäkuun lopussa tuli suunnistettua Kuopio rockkiin :) Sinne siis mentiin telttailemaan, vaikka teltan kanssa hieman ongelmia tulikin.. :D Jeesusteipillä senkin asian sai jotenki korjattua!



Siinä näkyy myös poikaystäväni.. :p

Kesä oli kaikkea kivaa täynnä, enkä ole niitä unohtanut vaikka tähän en nyt kaikkia laittanutkaan!
Ensi vuonna lämpimämpi kesä kiitos! :)